FANDOM

Druga Kartka - Następny element,który należy zebrać w grze o Slendermanie.Kartkę można znależć w dowolnym położeniu na mapie,ponieważ jak każda inna kartka jest nie stała.

Slender2

"Nie (12x)"
― Kartka

InterpretacjaEdytuj

Kartka jest w linie i wygląda na dość zaniedbałą.Element przedstawia stojącego Slendermana,który jest otoczony zwykłymi,pospolitymi słowami "Nie".Kartkę można interpretować na dwa sposoby :

  • Przestroga : Slenderman jest istotą złą,która chce złapać a następnie zabić gracza.Kartka może ostrzegać przed Slendermanem,ponieważ być może jest on wściekły lub coraz bliżej ofiary i należy uciekać póki jeszcze czas.Narysowanie Slendermana obok słów ma podkreślać jego przerażającą postać i nakłonić gracza do ucieczki,poddania się lub go wystraszyć.
  • Informacja : Na rysunku został przedstawiony Slenderman,co może oznaczać iż on sam jest autorem kartki.Slenderman głównie ma na celu wywołać depresje i niewyobrażalny strach u gracza aby szybciek go złapać,dlatego nie wykluczone iż kartka ma postać psychiczną a zwłaszcza jeżeli słowa powtarzają się dwanaście razy.Taki rytm słów ma podkreślać jak bardzo Slenderman nie chce aby gracz dowiedział się jego tajemnic gdyż jest już bardzo blisko....