FANDOM

Slender: The Eight Pages
Slender1
System Windows XP,Vista,7,8
Język Angielski
Twórca Parsec productions
Data Wydania 03 lipca 2012 roku
Licencja Bezpłatna
 Slender: The Eight Pages - Gra w klimacie survival horror,stworzona przez Marka J. na podstawie mitu o Slendermanie.Gra została stworzona przez Marka J. Hadley jako eksperyment,który okazał się sukcesem, a gra o Slendermanie zyskała popularność. Wyróżnia się klimatem grozy i ciekawą historią.W wersji 0.9.3 gracz może odblokować tryb dzienny.

RozgrywkaEdytuj

Wcielamy się w bohatera błądzącego w lesie,posiadającego do dyspozycji jedynie latarkę,którą gracz może oświetlić ścieżkę.Celem gracza jest odnalezienie ośmiu kartek ukrytych w lesie,w którym grasuje Slenderman.Patrzenie się w kierunku potwora wpływa negatywnie na stan psychiczny postaci.Po każdej zebranej kartce melodia staje się coraz straszniejsza i impulsywna.Jeżeli gracz zbierze większą ilość kartek,rozwścieczy Slendermana,który będzie z większą agresją gonić i straszyć gracza,Następnie po zebraniu sześciu kartek Slenderman będzie się pojawiać automatycznie za postacią w grze.Gracz może wyłączyć latarkę i oszczędzić energię,co również utrudnia pościk i wykrycie postaci Slendermanowi.Jednak po wyłączeniu latarki bardzo trudno dostrzec ścieżkę w grze.Jeżeli gracz odniesie sukces i zbierze wszystkie kartki,będzie zmuszony do dalszej ucieczki przed Slendermanem.

Zalety                   Wady
Świetny klimat Krótka rozgrywka
Świetne udźwiękowanie Większa szansa na śmierć

CiekawostkiEdytuj

  • Slenderman jest odziany w garnitur i posiada kontury jednak bez żadych zarysów twarzy.
  • Długie wpatrywanie się w Slendermana sprawi,że wyciągnie macki.
  • Gdy gracz stoi,Slenderman również będzie stać koło gracza,póki ten się na niego nie obróci.

Slender The Eight Pages01:57

Slender The Eight Pages