FANDOM

Trzecia Kartka - Trzeci element przedstawiający tajemnice Slendermana.Im więcej kartek zdobędziesz tym bardziej rozwścieczysz tajemniczą psotać w garniturze.

1447.slender-page-4-shirt design.png-610x0

"Zostaw mnie w spokoju !"
― Kartka

InterpretacjaEdytuj

Kartka przedstawia drzewo oraz depresyjny napis.Roślina nie została tam przypadkowo przedstawiona gdyż posiada symbolikę.Slenderman zwykle atakuje w lesie.Nie wszystkie kartki są przestrogą,niekiedy pełnią również funkcję komunikacji ze Slendermanem.Można przypuszczać iż drzewo to jego "pieczątka" oraz symbol lasu - obszaru,w którym najczęściej bytuje.Można przypuszczać,że napis ostrzega gracza aby odszedł póki może i nie szukał kartek.Z tłumaczenia wynika iż Slenderman nie miał wcześniej,w stosunku do nas złych zamiarów.Atak zaczyna się dopiero gdy gracz zbierze kartkę i sam go sprowokuje.Istota przedstawia się jasno i wyraźnie - nie toleruje obcych ani nie pozwoli aby gracz zakłócał jego spokój.Z drugiej strony możliwe,że po długiej męczarni z Slendermanem,tajemnicza postać ma już dość gonitwy za graczem,gdyż jest coraz bliżej odkrycie tajemnic i zebrania wszystkich kartek.